Finnes: Man i Östergötaland

Gaddar ihop sig.

Nämen tjenahej mitt i någonting-med-jesus-ledigheten! Hoppas ni har det fint. Om inte så kan ni ju alltid trösta er med dessa galna kontaktannonsmänniskor som antagligen har det lite lite sämre.

2

46-årig kräfta i Sundsvall söker
man, kanske skorpion.

Kommentar: Alltså bestäm dig nu kräftis, ska du ha en man eller en skorpion – det är viss skillnad ska jag be att få berätta! Hur kan man söka en livspartner enbart baserat på när dennes päron behagade ligga, befrukta och föda denne? HUR!? Det är så sanslöst sinnessjukt knäppt alltihop.

1

Jag är en man, 53 år, född
och uppvuxen i Östergötaland.
Skulle vilja träffa en trevlig kvinna
som bor någonstans i Östergötaland.
Jag är ca 186 cm och har en egen
firma. Jag spelar elgitarr.

Kommentar: Åh, detta Östergötaland x 2 alltså. Detta landskap som ingen tidigare hört talas om. Var ligger denna romantiska plats egentligen? I Närheten Smöland eller Västrabottnen kanske? Näjke? Skune? Hur fan är man ca 186 cm förresten? Ska man behöva ange längd i millimetrar nuförtiden? ”Asså jag är egentligen 185,72 cm, men jag brukar säga ‘ca 186 cm’. Känns fräschare liksom”. Att koppla ihop längden och att han har en egen firma är också lite nydanande. Så härlig annons att man nästan inte tänker på den konstiga elgitarrsavslutningen.

Här kan du läsa fler annonser!

Till startsidan

Kommentera

