Nästa: plastikkirurgen

Dr Hans happy face.

Nu ska jag till plastikkirurgen igen.

Jorusåatt.

Jaså, du trodde att jag såg ut så här från början – att jag välsignades med intellektuellt hakparti, välsvarvad och prisbelönt svank samt en yoghurtvit hy så spröd och vacker att den fagraste porslinsdocka skulle blekna i jämförelse? Tihi gulle, du och dina ständiga komplimanger! *bluuushing!*

Men ack nej, ingenting är en slump med min skapelse, utan allt är ditsatt och borttaget med kirurgisk millimeterprecision. Och nu är det dags för nästa åtgärd – prickarna. Mhm, PLURAL! För de är nämligen två, födelsemärkena. Där…och där (pekar på bringan).

Imorgon lägger jag mig under kniven och bara ett skört bröstben kommer vara mellan mitt stora kärleksfulla hjärta och doktor Hans (hanhetersåpåriktigt! Somenondnazistdoktor!) skalpell som brutalt ska huggas in i min lekamen.

Om vi inte hörs igen, så vet ni vad som hänt.

Förresten, jag har ju varit hos nazistdoktorn tidigare! Läs om det här.

Till startsidan

3 svar to “Nästa: plastikkirurgen”

  1. muskelknutten Says:

    ….lever du?…

    • bermudabenny Says:

      Jag vet inte än. Eller jo förresten, jag lever ju nu, men det är ju bara för att jag inte varit hos doktor död än. Inom en timme vet vi. Jag testamenterar bloggen till dig muskelknutten om det skulle hända mig något – ta hand om den ordentligt…

Kommentera

