Sökes: Föräldrar

Ni som följt bloggen vet att jag kan vara död vid det här laget i och med gårdagens möte med den tyske nazistläkaren doktor Hans (det går att läsa om detta i tidigare inlägg). Inom en snar framtid ska jag avslöja om jag överlevde eller inte, men först tycker jag vi tar några kontaktannonser.

2
Är en lugn kille, 30/188/85, bor
i litet torp. Söker en snäll tjej
för seriöst förhållande. Gillar
fiske, mat, djur. Jag är rök- och
alkoholfri. Ett plus om du är
brun i hyn och jordnära.

Kommentar: Så nära det var att den här annonsen klarade sig hela vägen, men så snubblade det till lite där på slutet. Brun i hyn alltså? Det beror kanske på hur pass nära jorden hon kommit? Matjord över hela henne och torpmannen är mer än nöjd.

1
Jag är en tjej, 33 år, med två
barn, som söker en extra
mamma och pappa, då jag
inte har kontakt med mina
föräldrar. Ni får gärna bo
omkring Katrineholm, där
jag bor.

Kommentar: Men alltså, det här är väl ändå inte helt normalt, eller? Först trodde jag att hon sökte extraföräldrar till hennes ungar – typ ett weird sätt att söka barnvakter på eller något sånt. Men när det visar sig att det i själva verket är HON som vill ha nya päron, då tar hon fan annonsfreakigheten till en helt ny freaknivå!

Veckans mest sinnesjuka
Jag söker en mentor eller
läromästare för att lära mig
om verkligheten, fantasin och
existensen, att ta en kaffe eller
promenad med, för att vid väl
valda tillfällen nå nya sfärer av
ömsesidig insikt.

Kommentar: Nej, den här tror jag gör sig bättre okommenterad.

Här kan du läsa fler roliga kontaktannonser.

Äh vi kör väl lite fler galna föräldrabilder?

Till startsidan

2 svar to “Sökes: Föräldrar”

  1. muskelknutten Says:

    Vart är gillaknappen??!!

    I’m laughing my ass off!

Kommentera

