Krantz & Krantz, del 1

Jag blir så fantastiskt jävla glad av den här bilden! Det kan faktiskt vara en av de roligaste bilder jag någonsin har sett.

Lars-Åke Krantz. Så heter mannen på bilden. Kom ihåg det namnet, för jag kommer att återkomma till Lars-Åke och hans familj i kommande inlägg. Bilden är tagen från en artikel om Lars-Åkes besvikelse över skicket på de lokala vägarna, som ni måste läsa så ni får lite grundfakta och hänger med i historien. Dessutom är hela artikeln som en enda fantastiskt sinnessjuk kontaktannons. Eller alltså, han söker ju inte kärleken eller så, men jag får samma sorg/glädje/ångest-kluck i magen som när jag läser en riktigt bra (dålig) kontaktannons.

Läs artikeln här

Se det här som en introduktion till Krantz. Snart kommer det mer.

Och imorgon kommer det kontaktannonser! ”YAY!”, skriker ni alla i kör, spänner vaderna (oklart varför) och tindrar med ögonen.

Till startsidan

Kommentera

