Dr Hansfuhruhurrs dilemma

Ni är för unga för att förstå rubriken så jag slänger med ett klipp.

Men hörrni, jag har ju inte avslöjat om jag överlevde slaktträffen hos min plastikkirurg/nazistläkare dr HANZ (fast utan både versaler och zäta IRL). Hur har ni egentligen kunnat stå ut med all denna anspänning!? Stackars er. Ok, här kommer det då…

*…truuumvirrrrvel*

…JAG ÖVERLEVDE! Tadaa.

*Ni brister ut i en lättnadens suck, faller ner på knä, tackar gud och beter er en aning överdramatiskt faktiskt. Skärpning! I am but a man.*

Dr Hans var väldigt brunbränd och inte alls speciellt nazistisk. Eller jo förresten, en aning RYMD-nazistisk kanske, för karln hade inte några intentioner till att skära upp mig som normala läkare gör och har gjort. Näe, han insisterade på att LASRA MIG som den RYMDNAZIST han är!

*  *  *

Rymdnazisten när jag låg på nazistbritzen: ”Vill du ha bedövning?”

Jag artigt: ”Ja tack.” (I min hjärna: Är du dum i huvudet eller, din machobruna uppskärargubbe – klart som fan jag vill ha bedövning om du ska skjuta en jävla framtidsstråle som dödar med ett enda kaziiit! (det låter så) in i mitt bröst TRE förbannade gånger!!!)

2 minuter senare…

Rymdnazisten: ”Klart. Ta av plåstren när du duschar nästa gång…”

Jag: ”Men…”

Rymdnazisten: ”Ja det kommer bara typ en droppe blod. Det blir en miljon kronor.” (ok, NÄSTAN en miljon kronor då.)

*  *  *

Jag borde ju vara glad att han inte högg mig med en trubbig skalpell. Jag borde ju vara glad över att jag antagligen inte kommer att få mycket till ärr. Men jag kan ändå inte låta bli att vara lite lite besviken. Men hey, det finns många prickar kvar och många chanser till att få en inre blödning, punkterad lunga, bråck eller något annat coolt.

Cheer up, Benny!

Till startsidan

Etiketter: ,

5 svar to “Dr Hansfuhruhurrs dilemma”

  1. muskelknutten Says:

    Hörru gingerball! du verkar vara sån dramaqueen
    =D
    tur för oss alla att du överlevde rymdkriget, maybe you have a father out there to!

  2. kvistlena Says:

    Piewww…nästa gång får du inte hålla oss på halster på detta vis! Du måste tänka på våra nerver pga all denna oro. Skärpning! 😉

    • bermudabenny Says:

      Jag ber om ursäkt – nästa gång jag har en nära-döden-upplevelse så ska informera snabbare. Ni måste ju kunna fokusera på era liv och inte tänka på mitt välbefinnande hela tiden! 😉

Kommentera

