Sökes: Grov tuffing

Ikväll spelar Sverige fotboll i EM och jag blir konstigt nervös och varm trots att jag inte borde påverkas av nationalistiskt trams. Men vips så darrar läppen när Loreen vinner schlagern eller när Zlatan i motljus med pampig musik intar televisionen i något slags spännande slow motion-montage med alldeles för lyckligt slut. Vad botar man sån banal blödighet med? Jepp, kontaktannonser!

2
Kuttersmycke sökes till
sommarens seglatser av
fördomsfri man, 55 år, för
kärleksfull relation med
sol och bad, kanske slutande
med tvåsamhet.

Kommentar: ”Åh kuttersmycke, vilket myyysigt ord!” tänkte jag, men efter en snabb googling så förstår jag att vi har att göra med en sinnesjuk karl här. Han vill helt sonika spika upp sitt partner fram på båten! Jag skulle få hellre få jobbet som mast, spinnaker eller kölsvin – det senare för att det mest är ett festligt ord. Jag har ju faktiskt skrivit om mina seglaräventyr tidigare! Läs här.

Kuttersmycken:

1
Söker riktigt grov tuffing, gärna
intern. Ålder 45-70 år. Finnes
tuff, intelligent tjej 52 år, med
inre och yttre skönhet.

Kommentar: När hon skriver ”intern” så utgår jag ifrån att hon inte syftar på en man med väldigt intern humor. Hur funkar egentligen dejtandet med någon som sitter inne i en fängelsebunker någonstans. Är det brevform som gäller? Ganska romantiskt iofs nu när man tänker på det. Vore ju sjukt spännande att få handskrivna brev igen! Så nu är frågan om jag också ska sätta in en annons eller om jag måste råna en bank. Hm…

Här kan läsa fler roliga kontaktannonser.

Till startsidan

Kommentera

