Svett, tarar och billiga drinkar

Ok, det har blir inte latt. Man har forvisso billiga drinkar, fina hotell och skont vader i Kroatien, men vettet att ha prickar over bokstaver (tog inte med datorn till slut), det har man da fan inte. Men kisar ni lite sa ska ni nog fatta anda. Kanske till och med kanns det lite exotiskt…

Anyhoo. Bussresan ner hit pa 35 timmar var naturligtvis inte det mest fantastiska man kan tanka sig, men det gick faktiskt battre an jag kunde tanka mig – inte ett enda brutet ben! Succe. Mitt arsle kommer dock att smaka stolssits i nagra ar framat, men tror inte att sa manga vill smaka sa det kan jag leva med.

Har i Kroatien ar det dodsvarmt och nar man badar i havet sa maste man ha sockiplastliknande skor pa sig sa att man inte ska trampa pa sjoborrar som ligger overallt och do borrdoden. Valdigt festligt att se alla ga omkring i sockiplast – som att det vore 1985 igen. Nu fattas bara Herreys och en freestyle. I ren fafanga har jag naturligtvis inte badat i havet an. 

Nagot jag dock lyckats med ar att bli forkyld i halva ansiktet. Det ar sant. I formiddags borjade det. Jag kunde jag inte sluta grata med vanster oga och snoret rann ur samma borre. Javligt markligt. Det haller pa i detta nu fortfarande och jag kanner mig 98 ar gammal. Men det blir lite battre, don’t you worry.

Solbrannan da undrar ni? Den behover en eget inlagg kanner jag sa den tar vi nasta gang. Ha det fint!

Till startsidan

Kommentera

