Prickfritt men prickig

Prickarna ar lika fa som vanligt har pa bloggen, men desto fler pa min lekamen. Jag har inte raknat exakt men jag skulle tro pa 10-15 miljoner fraknar. Pa ena armen. Mitt mal ar att fa sa manga att de klumpar ihop sig sa jag ser konstant solbrand ut aret om. Fatta succén. Fatta!

Annars har det gatt ganska bra med solandet. Nu anar jag iofs att jag brant magen IGENOM den vita t-shirten jag hade idag och en snall slakting kom nyss forbi och papekade att min nasa var rod. ”Gor det inte ont?” sa hon pa skanska och klappade mig trostande pa axeln. Sa tydligen ser jag ut som ett freak som vanligt. Men va fan, jag har varit med om bra mycket varre!

Igar hangde slakten + vanner (35 pers typ) pa ett skepp i hamnen, dansade, sjong och blev fulla. Valdans trevligt och faktiskt inte det minsta pinsamt, trots att far min drack ol ur nappflaska och hade Povel Ramel-mossa pa sig. Han fyller 60 bast namligen och da far man se ut sa. Iofs ser han ut sa mest hela tiden, men anda. For ovrigt sjong vi den har laten pa ett foredomligt satt:

Nu ska jag ata buffé for hundrade gangen (all inclusive bitches!) Vi hors snart igen tycker jag. Ok? Ok.

Till startsidan

Kommentera

