Sökes: Husse

Tadaa, här är jag igen! Tillbaka i Sverige med prickiga bokstäver och massor att skriva om den fantastiska Kroatienresan. Men innan jag berättar något om den så tycker jag att vi inleder hemkomsten med ett par kontaktannonser.

2
Jag är en 69-årig kvinna som
söker man från Södermanlands
län. En snäll, omtänksam som
kan trösta mig när åskan går och
ta mig med på promenader.

Kommentar: Eh, det låter mer som hon är en 10-årig (hundår ni vet) golden retriever som är ute efter en husse. ”Du ska även plocka upp mina fekalier och låta mig slicka dig omotiverat länge i öronen.”

1
Medveten, intelligent, snygg, vass
urless kvinna söker dito karl. Ålder
utan betydelse.

Kommentar: haha, shit vilket vasst och fantastiskt urlesst par det kommer att bli! Hon typ 18 år, han 102, eller tvärtom – det har ju ändå ingen betydelse, så länge de är snygga och medvetna.

Här kan du läsa fler kontaktannonser.

Till startsidan

Kommentera

