Finnes: Motionssällskap

Sitter ni också och pratar om det dåliga vädret hela dagarna och önskar att ni satt på någon slags karibisk ö och smuttade på kokosspritparaplyfestdrinkar? Tappa inte hoppet mina vänner, ni kunde ha det mycket värre. Kolla här bara:

3
Medelålders, ungdomlig, passiv
herre, med litte hull om midjan,
söker likasinnad för gemensamma intr.

Kommentar: Och där ska vi sitta litte mulliga, litte medålders men ungdomliga och vara alldeles fantastiskt…föräls- …passiva tillsammans.

2
Jag är en kille som söker en tjej.
Hör av dig om du vill veta mera.

Kommentar: Ja ja ja, nu har du mig verkligen på kroken! Jag tror att det var det där du skrev om att du var kille som gjorde mig extra intresserad. Och att du ÄVEN sökte en tjej, då tänkte jag: ”Shit alltså, this is the one. Det är dags att Carpe den här förbannade diem”.

1
Kille söker tjej i 0451-omr.
för motionssällskap. Du som
jag är singel, utan barn, tobaksfri.
Gillar att cykla och jogga, ej elit,
men klarar 3 km joggning.

Kommentar: Men alltså, om ni nu bara ska lunka runt i Hässleholm ihop så kan man väl nästan utgå ifrån att hon inte tar med kidsen och/eller röker samtidigt. Men när man tänker efter så skulle 90% av befolkningen klara av att jogga tre futtiga kilometer OCH kedjeröka samtidigt!

Andra roliga kontaktannonser

Till startsidan

5 svar to “Finnes: Motionssällskap”

  1. muskelknutten Says:

    skönt att se att det är fler som har haft sommaruppehåll från bloggandet 😉

    • bermudabenny Says:

      mm, får väl se hur länge det håller i. Vill ju inte göra de fem trogna läsarna allt för besvikna. 🙂

      • muskelknutten Says:

        Jag tycker du skriver fantastiskt roliga inlägg, och har sån himla fin fantasi och klurigheter med bilder och text! och 1 läsare eller 1 miljon läsare, man gör de för att man själv vill göra de =) Jag resonerade jätte mycket kring de här över sommare, om jag skulle börja skriva igen på min blogg eller inte, ”de var ju trotts allt inte så många som läste den” , men jag gillar att skriva , och då får de bli att jag skriver en rad eller två och sen får den som vill läsa =) din blogg är en av dom fjuttefå som jag faktiskt läst jätte länge, dom andra byts ut i ett konstant flöde, but you got me at ”welcome to bermuda”
        Till din resa till den ensama ön får du inte glömma kameran, och sen MAT för gud skull! =) hungrig är inte roligt att vara.

      • muskelknutten Says:

        Jag menade ju självfallen greeting from bermuda… de här vart ju väldigt pinsamt…
        -.-

      • bermudabenny Says:

        Det enda pinsamma är mina flammande kinder! Tack för alla fina ord. Och ja det är klart att man skriver för sin egen skull! Nu ska jag lägga mig med ett glatt fejs och mer bloggpepp. 🙂 Vi ses där ute på Internet snälla du. /BB

Kommentera

