Vi ses zenare!

Jag vet jag vet jag vet. Jag skriver för lite och du hatar mig. Den vanliga visan.

Men jag har faktiskt inte haft tid. På riktigt. Det är sommar och då måste jag precis som alla andra dricka öl, ha jobbångest, ha annan ångest och vara arg på det instabila vädret. Sånt tar tid ska jag be att få tala om!

Dessutom har jag varit på jakt efter en grej den här sommaren. Eller nja, jag har varit på jakt i 31 år nu (ja, jag är gammal). Jag har aldrig varit riktigt nära, men nu känns det som jag har fått lite vittring. Det kan vara nu det händer. Det kan vara nu som jag äntligen hittar ZEN!

Bildgooglade ”zen” och fick massa bilder på stenhögar.
Så jag antar att det är sånt crap jag ska leta efter.
GAH, att harmoni ska vara så förbannat svårfunnet!

Den jäveln har ju en tendens att gömma sig väl, men jag tittade på en karta och visst var det en liten ö ute i Stockholms skärgård som liksom glimmade till lite. Jag tog det ivarjefall som ett tecken och bokade en stuga. Ska bo själv från söndag innan en kompis kommer på fredagen. Det blir ett sjujävla test och jag kommer antagligen bli rastlös efter 45 minuter och kräva att någon av er kommer och underhåller mig.

Jag har för övrigt kommit på tre saker att packa ner än så länge: 1) Dator. 2) Strömkabel till dator. 3) Någon slags sprit. Så kom gärna med tips.

Jag hoppas på mobiltäckning så att jag kan hålla er uppdaterade. Kanske med kontaktannonser? Nowadays är jag iofs singel (skriver inte mer om det än så här) och det är med viss ångest och mindre hånfullhet som jag bläddrar bland annonserna. Men vad gör jag inte för er skull.

Vi hörs zenare!

Kommentera

