Sökes: Sällskap på regnbågen

Igår investerade jag typ 1700 spänn i nytt täcke, kuddar, örngott och påslakan. Det var en sjukt fluffig och hotellig säng jag förväntansfullt kröp ner i på kvällen. Sju timmar senare vaknade jag dödssvettig av täcket och stelnackad av kuddarna. Tur då att det finns lite kontaktannonsfreaks som kan lindra smärtan en smula!

3
Kille söker livskamrat. Är snäll,
ärlig, hjälpsam, ungdomlig, ser
bra ut enligt medmänniskor,
178/77, f.d. storkunsument av
alkohol, mycket fritid. Många
intr., natur, lantligt, allt som gör
livet gott.

Kommentar: Snygg omskrivning av alkoholist där. Betyder det att han inte längre är storkonsument, utan bara vanlig konsument? Det där med mycket fritid oroar även det en smula. ”Ser bra ut enligt medmänniskor” är ju klassiskt kontaktannonstugg – man vill verka lite charmigt ödmjuk och inte så fåfäng, men det hela är ju ganska sjukt, och jag ser gärna en källgranskning av de här medmänniskorna. Det kan ju trots allt vara hans mormor som öser beröm över hans yttre när hon nyper honom lite i kinderna.

2
Jag blev sviken av en tjej jag
älskade för över 5 år sedan.
Hoppas nu få träffa en snäll,
omtänksam och ärlig tjej.
Du är rök- och spritfri, liten
och nätt.

Kommentar: Eh, varningsklockarna ringer så högt att jag får tinnitus. Är du liten och nätt? Spring som bara fan. Är du även rök- och spritfri? Bra. Desto mer till mig.

1
Man, 53 år, söker kvinna. Tänk att
sitta på regnbågen och gunga med
fötterna.

Kommentar: Åh, du mystiske finkänslige 53-årig tänkare! Ack en sådan tankenöt är allt för djup för att greppa. Men tänk ändå. Att sitta på regnbågen och gunga med fötterna! Och tänk att kasta rosa små molntussar på varandra, att hand i hand på varsin enhörning skutta från stjärna till stjärna och TÄNK när jag sedan SLÅRDIGIBAKHUVUDETMEDENSTEKPANNAFÖRATTDUÄRHELTJÄVLAGALEN!

Här kan du läsa fler kontaktannonser

2 svar to “Sökes: Sällskap på regnbågen”

  1. Juliette Says:

    Jag vill bara berätta för dig att jag tittar in och tänker att ”nähä, inte den här gången heller” när jag hoppas på nya inlägg,
    men IRL livet verkar vara mer spännande, med all rätt, även hos mig har livet vart mer intressant än cyberrymden, men jag hoppas allt är bra iaf och att du hittat sällskap till regnbågen=) / Julle

Kommentera

