Svart katt, halv katt

Jag måste skaffa mig en ny taktik för att inte svika hela världen igen och lämna alla miljarders bloggläsare i fördärvet. Har ni några tips är det bara att hojta! Min spontana tanke är att skriva färre inlägg men ändå typ konsekvent – hur låter det? Bra? Bra! *High five*

”Så, vad har hänt sen sist då du mystiske bloggargigant?”, frågar ni nyfiket i kör och liksom trånande lutar er framåt och ber om förförisk information att insupa.

lyssna

Till vänster: Jag (förförisk). Till höger: Ni som trånar och insuper.

Well…*harkel*…det har hänt ganska så MEGASTORA grejer ska jag be att få tala om! Ska jag bara berätta rakt av? Bara så där? Bara köra? In i kaklet? Upp på kamelen och ner kanelen? Skaja? Skaja? Skaja? Ja, men då KÖR jag!

*Oliiidlig tystnad*

Jag ska bli fuckin sambo!
Och få katt!
En HALV katt!
En HEL sambo OCH en HALV katt!

…ja, alltså katten är ju inte styckad eller något annat vidrigt, men jag tror ivarjefall att jag får rättigheterna till ena halva av den annars HELA katten i och med samboskapet. Och då väljer jag nog fronten pga den blöta nosen. Dessutom är aktern en aningen kobent – väldigt gulligt iofs, men inte alltför användbart för mig…och det är ju såklart det viktigaste.

katten

Och här är den – KATTEN! Av (d)juridiska skäl får ni
för tillfället bara se den del som jag inte gör anspråk på.

Så, där har ni det – BOMBEN har här med slagit ned i världen och nu blir det väl att stänga av mobilen när Aftonbladet, Expressen och Kattnytt får tag på den här kioskvältaren.

Vi hörs snart igen inom en typ konsekvent framtid! Och då lovar jag att inte använda lika många VERSALER och UTROPSTECKEN!

6 svar to “Svart katt, halv katt”

  1. Rosemarie Says:

    Gratulerar BB! Och ha ett härligt liv med sambo o katt!
    Rosemarie

  2. Therése Says:

    Grattis!

  3. Juliette Says:

    Ja, men se där, kioskvältaBenny har gjort de igen !!
    Ett inlägg är skrivet, läst och nu har jag insupit nyheten om ditt nya samboliv med en halv katt. Härligt att höra, och skönt att ha dig tillbaka i bloggvärlden =)

Kommentera

