Sökes: Präst eller politiker

happy
Prästpepp!

Pepp! PEPP! PEPPILIPEPP! Jag är tillbaka på bloggen igen och det har inte ens gått ett halvår sedan senaste inlägget! Jag är mycket stolt över mig själv och jag hoppas att ni känner likadant. Men det är klart ni gör! All denna kärlek och respekt vi har för mig just nu måste vi naturligtvis fira på bästa möjliga sätt. Yep, nu kör vi – KONTAKTANNONSFEZT!

2
Kille, 50+, söker äldre, svensk,
fin man för träffar helger, gärna
präst eller politiker.

Kommentar: Ok, stoppa bandet! Vad är det som är så förbannat fint med äldre svenska politiker frågar jag mig spontant. Och vad i guds namn har dessa fina svenska politiker gemensamt med äldre svenska präster!? Fuskar båda med skatten? Båda har usel humor? Roliga hattar? Lik i garderoben? Noll verklighetsuppfattning? Hm, ok jag tror att jag börjar förstå nu:

göran
Raaaaw!

1
Efterlyser en tjej på 11:ans blå
t-banelinje, 14:30, 14/2-2012.
Du är blond, hade svart täckjacka,
jeans och lyssnade på musik.
Jag är killen med tjocka glas-
ögon som skrattade åt dig och åt
godis. Hör av dig.

Kommentar: Alltså, tidningen jag hittade annonsen i är gammal…från 12 februari. Kolla nu annonsen igen. Killen söker alltså någon för ETT ÅR SEDAN! Och det är ändå inte det konstigaste! Han hånskrattade även åt denna tydligt besvärade jeanstjej som vägrade ta ur lurarna. Iklädd sina flaskbottnar fnissade han vidare samtidigt som han frossade på hallonbåtar, sura remmar och salta sillar. Jag känner både extremt obehag och kittlande lycka av den här annonsen.

glasses

Minns du mig?

Du kan läsa fler kontaktannonser här.

2 svar to “Sökes: Präst eller politiker”

  1. iminarodastovlar Says:

    Saknat dessa

Kommentera

