Kalsipper på ögat

2_Eyepatch_1

KalZIP it! Ni som inte fattar klickar här.

Känner ni inte igen mig? Hm, det kanske har att göra med att jag nuförtiden har ett träben och lapp för ögat. Jag har även halvnakna damer och ankare tatuerat över hela kroppen. Dessutom sluddrar jag antagligen en aning eftersom jag är konstant småpackad. Ja, jag har ju varit till sjöss, då blir det så. Men det går nog över efter ett tag får vi hoppas. Ön vi var på var även sjukt seglarsnobbig så benet är såklart gjort i exklusiv mahogny och ögonlappen av Calvin Klein dyraste sidenkalsonger. Fint ska det vara!

Hursomhelst var veckan helt magiskt bra trots seglarsnobbarna. Promenader, rökta räkor och mycket sömn sammanfattar tiden på ön ganska så bra. Förutom benamputering, ögonutstickning och konstant supande då.

Stor grej: Det här är den sista veckan som jag får slänga kläder på golvet, äta en liter glass innan middagen (skräpmat då naturligtvis), rapa nationalsången och käka knäckemackor i sängen. För efter den här veckan kära läsare, är jag en sån där sambo.

3 svar to “Kalsipper på ögat”

  1. inte fan gör det det Says:

    Ha en härlig söndag! 🙂

Kommentera

