Finnes: F.d fånge

prisoner

Jag är sjukt ledig nuförtiden och det minsta man kan kräva är att jag ger er några kontaktannonser att svalka er med i dödsvärmen! Och då gör jag ju det såklart..

3
Du såg mig, du vid räddningstjänsten.
Vill träffa dig, du snygg utländsk tjej,
gillar dig. Du vet vad du kollade på,
det stämde.

Kommentar: Eh, vänta lite nu. Är det bara jag som inte riktigt hänger med här? En snygg utländsk kvinna såg annonsören och kollade på något speciellt…som stämde. Hm, kanske var han med om en svår hajolycka, hon var var först på platsen, kollade in hans uthängande tarmar och jo, det STÄMDE – han HADE ätit isterband och rötbetor innan olyckan!

2
Jag är en f.d. fånge. Söker en
tjej från Svealand att göra roliga
saker med. Finns du?

Kommentar: Mhm, roliga saker you say? Varför inte ha lite fredagsmys med en påse chips och ett parti rysk roulette? Gå på kanylkalas? Fira friheten på Fritzelfest (källaringången) eller kanske begå något romantiskt rån tillsammans och strö rosenblad i bankvalvet innan ni drar vidare?

1
Sparven, Törnrosa och jag
väntar. Viking.

Kommentar: Någon som redan varit på kanylkalas verkar det som.

Fler kontaktannonser finns här.

Kommentera

