Ett, två, tre, fyr.

bild2

Här sitter jag och tillber.

Det var inte länge sen som jag rapporterade från en ö i norra skärgården om seglarsnobbar och rökta räkor. Och nu gör jag det igen.

Fast den här gången har jag åkt söderut och snobbarna är utbytta mot halvalkade enstöringar och räkorna mot varm oboy med sprit. Dessutom styrs tillvaron här av en enväldshärskare, en maktgalen diktator, en allvetande tingest som alla öbor tillber var dag. Den kallas i folkmun för DER FÜHRER.

Eller nja, det är ivarjefall så JAG kallar den gigantiska och f ö sjukt snygga fyr som tornar upp sig över det karga landskapet. Så hur kommer det sig då att den erhåller denna fullkomliga makt över invånarna? Varför offrar man getter, 08:or och förstfödda vid foten av detta mästerverk? Jo, det är nämligen så att det bara är vid denna blinkande fallos som man får täckning på den här förbannade jävla ön!

Så tacka DER FÜHRER för detta helt meningslösa blogginlägg! Och offra gärna ett barn eller två också för att vara på den säkra sidan. När jag kommer hem till fastlandet så lovar jag att knåpa ihop ett mer matigt inlägg (Läs: kontaktannonsgranskning).

2 svar to “Ett, två, tre, fyr.”

  1. Juliette Says:

    yeyy!! #såjävlaförväntansfull

  2. iminarodastovlar Says:

    Vad jag har väntat kommer det något snart?

Kommentera

