Mvh/Det stumma aset

7503006

En tvättande sambos våta (fast torra) dröm.

Har jag dött sambodöden? Är det därför jag varit så tyst? Har tusentals tråkiga parmiddagar, miljoners torkskåpstorra tvättider och några hundra tacofredagsmyzfredagar tagit all tid och lämnat er texttörstande läsare i sticket? Är jag ett sådant as? Va? Va? VA!?

taco-cat

TACOKATT! (Ge mig den)

Men herregud. Lugn nu. BACK THE F OFF! Nu håller vi oss jävligt passiva så ska jag försöka förklara (ännu en gång) varför jag inte skriver någonting.

Det har ivarjefall INTE med sambolivet att göra. (SLUTA HIMLA MED ÖGONEN!!! DET ÄR SANT!) Sambolivet är alldeles förträffligt faktiskt ska jag be att få tala om så det kan jag verkligen inte skylla på. Det ska snarare hyllas i ett eget inlägg!

amplt3-haha-hahahahaha-poor-queen-Favim.com-152203_large

Det värsta av det värsta…BORGARBRITTER!

Lista på potentiella förklaringar till uteblivet bloggande:

Borgarna. Alltid en rykade het kandidat till alla misslyckanden i mitt liv. Konstruktivt? Nej. Moget? Inte värst. Borgarnas fel? JA!

Britterna. Detta har jag varit inne på tidigare. Allt är britternas fel! Aaaninges svårmotiverat, men jag tror det har med friterad mat, krig och taskig klädstil att göra.

Tilde de Paula. En återkommande orsak till mycket ondska här i världen. MEN! Tilde har skärpt sig och jag väljer faktiskt att ta bort henne från listan. Nästa gång.

Lättja. Den här bara kom till mig! På något sätt så verkar det som om jag har mig själv att skylla, vilket naturligtvis känns helt barockt och främmande då jag är, som ni alla vet, nästintill fläckfri…trots alla miljoner sexiga prickar som täcker min lekamen. Skumt.

Å nej, nu blev det ett sånt där långt inlägg som gör att ni tror att jag kommer att skriva ett lika långt imorrn.

Suck.

Jävla britter!

Kommentera

