Rio de jaNEJRÅ!

beach

Jag innan vaxet.

Jag hade ju precis köpt ett tiopack nya speedos, vaxat hela kroppen (tog iofs inte så lång tid) och köpt sjukt tunga guldkedjor som jag skulle blingblinga med på Copacabana.

Ja, i Brasilien alltså. På stranden. Till sommarn.

ledsen

&#%!@?!

Men fotbolls-VM blir inte av. Eller jo, det blir det ju, fast utan Sveriges deltagande. Och utan mitt engagemang då jag fullt ut hade anammat de traditioner och seder som gäller just i Rio och Brasilien, därav looken (se stycke 1). Vad jag har förstått så är även religion något man tycker är en bra grej, så det hade väl bara varit att tagit till sig det med. Och så samba förstås! *sittdansar sensuellt en smula*

Åh tänk ändå om jag hade fått vara den där strandraggarsalsaprästen nästa år! Ett stort jävla guldkors runt halsen och med så lösa höfter att de nästan hade ramlat av min babysläta lekamen när jag bredbent och förföriskt skumpat omkring i den brännheta sanden. Kanske har jag en kokosnötdrink i ena handen…och kanske har jag en kokosnötdrink i den andra också!

DUBBELKOKO I BANANAHAMMOCK PÅ COPACABANA!

koko

Dubbelkokoekorrar.

Ajja det förblir blott en dröm antar jag.

Jag ska testa samma outfit och attityd vid badet i Årstaviken, men något säger mig att det inte kommer att bli samma sak.

Kommentera

