Sökes: Jämnårig man

Bilden ovan får symbolisera hur du lyfter upp mig i ren eufori över att jag och kontaktannonserna är tillbaka på GFB. Förhoppningsvis kommer det fler inom en snar framtid, eller varför inte ett inlägg där jag uppdaterar dig om mitt sjukt spännande liv? Eller så sammanfattar jag det just precis nu med ordet ”JÄSSSE” (Jobba Äta Sova Snora Sakna Er). ❤ Kan bli en svanktatuering av den rackarn.

2
Sökes jämnårig man, 39-75 år,
ej ateist, för kär vänskap. Intr.
samhälle, vetenskap, musik, natur,
gärna kosmologi och det enkelt vackra.

Kommentar: Det här var komplext. Antingen är annonsören väldigt bredåldrad eller så söker hen någon som helt enkelt är väldigt jämnårig – 39, 47, 53 eller 75 spelar liksom ingen roll så länge det är udda. Men vid nästa födelsedag så är det såklart singelliv som gäller igen. Typiskt, att det ska behöva hända JÄMT!

1
Jag är en 51-årig kvinna som
söker någon som vill segla med
mig till Marseille eller äta mat.

Kommentar: Kom älskade, ta min hand. Håll mig nära, tillsammans korsar vi världens alla stora blå, bara du jag och stjärnorna som vakar över oss när vi skrider mot nya äventyr och nya spännande platser att utforska. Åh mon amour! Låt oss förenas i passion på någon solig strand (vg se bild), dina läppar att frossa i, dina ögon att drunkna ni. Du och jag mot världen!

…ja, eller så tar vi bara en plankstek nere på hörnet.

Fler kontaktannoner har du här.

Världens mest märkliga kontaktannonsbilder?

Ett svar to “Sökes: Jämnårig man”

  1. Juliette Says:

    woho! haha

Kommentera

